Onze diensten reporting

U bent hier: Home / Onze diensten / Reporting

COPHANA investeert fors in van nieuwe technologieën. Sinds de oprichting verleent de website van COPHANA toegang tot alle bedrijfsgegevens. Die toegang gebeurt op een beveiligde manier via een Extranet dat is voorbehouden aan onze klanten.

 

De gegevens die u kunt raadplegen, zijn zeer volledig en kunnen worden gepersonaliseerd in functie van de behoeften van onze klanten:

 

  • geconsolideerde of gedetailleerde inventaris, inventaris in quarantaine, beschikbare voorraad met details per lot
  • verkoopcijfers, verkoopdetails,
  • lopende bestellingen, afgesloten bestellingen,
  • leveringsdetails,
  • facturatiedetails,
  • toepassingen voor voorraadbeheer.

 

Alle gegevens worden in realtime opgehaald uit onze ERP-tool Microsoft Dynamics AX™ (voordien bekend onder de naam Axapta™). Zo hebt u 24/24 en 7/7 online toegang voor de totale opvolging en controle van de verschillende handelingen.

 

U kunt alle gegevens downloaden in Excel™-formaat voor diverse analyses en verwerkingen achteraf. Microsoft Dynamics AX™ is een zeer open ERP-programma waarmee gegevens in een groot aantal formaten kunnen worden uitgewisseld. We kunnen zonder probleem ingaan op uw verzoeken om informatie door te sturen naar uw eigen systemen. U kunt contact met ons opnemen om de precieze voorwaarden voor die aanpassingen op maat te kennen.

 

Elk jaar stelt COPHANA een volledige en gecertificeerde inventaris op.